Leden van dit thema

  • RCE
  • adviseur Erfgoedparticipatie

  • Vrije Universiteit Amsterdam
  • Ik ben docent en onderzoeker bij de afdeling Bestuurskunde & Politicologie aan de VU Amsterdam. Mijn onderzoeksinteresse en expertise ligt op het gebied van (participatieve) erfgoedbeleid- en besluitvorming.

  • Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed
  • Programmamedewerker Faro

  • Landelijk Kennisinstituut Cultuureducatie en Amateurkunst - LKCA
  • Specialist erfgoedparticipatie, diversiteit & inclusie, kunst en cultuur door en voor mensen met een beperking.

  • Enabling archeologie
  • Sinds 2019 als ervaringsdeskundige lid van de groep Enabling Archeologie, van waaruit ik mij inzet voor een toegankelijke archeologie (zowel voor publiek als werknemers) voor mensen met een beperking.

    Bsc in de archeologie, Ma komt medio 2023.

  • Programmasecretaris Internationaal bij de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed.

  • Universiteit van Amsterdam
  • Coordinator & universitair docent Engelstalige duale master Heritage & Memory Studies (1,5 jaar, inclusief 5 maanden stage). Gespecialiseerd in internationaal cultuurbeleid vanuit een historisch perspectief en cultureel nationalisme.

  • Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed
  • Van het platteland verhuisde ik naar hartje Amsterdam. Woon daar inmiddels meer dan 15 jaar, drie hoog achter. Hou van groen, dakterras, goede koffie, zomerzon en een goed boek. Geef graag advies over online communicatie.

  • Winkwaves
  • Ik werk bij Winkwaves als consultant en wij faciliteren met Harmonics o.a. deze community.
    En verder.. ben ik een Groningse in Den Haag, graag buiten, in mijn element in de keuken (of aan tafel), praktisch en een enorme zonliefhebber.

Opleidingen

Opleidingen

Recent actief

Wilma Simons
Wim Burggraaff
Jeroen Rodenberg
Robin Raaijmakers
Lorna Cruickshanks
Kelly Hazejager
Joost Groeneboer
Marchje Schaap
Anne Zohlandt
Marieke van Ommeren (RCE)
Marloes van Essen (RCE)
Tamara van Kessel

Over dit thema

In deze werkomgeving gaan we in gesprek over Faro en opleidingen.

  • status: publiek
  • gestart op: feb 2022
  • 14 leden
  • 22 bijdragen